Haz21

Outsourcing; asıl işi çağrı merkezi işletmeciliği olmayan...

Outsourcing; asıl işi çağrı merkezi işletmeciliği olmayan kurumların, bu ihtiyaçlarının tamamını veya bir kısmını, bu hizmet ve altyapıyı sunan profesyonel şirketlerden hizmet almasıdır.

Küreselleşme ve teknolojideki hızlı gelişmelerin etkisindeki şirketlerin, yoğun rekabet ortamında ayakta kalabilmek amacıyla ihtiyaç duydukları hız, esneklik ve maliyet avantajını, kendi ana işlerinin dışındaki hizmetleri o konuda uzman firmalardan temin ederek sağlamasıdır.

En temel başlıklar ile markaların outsource kullanımı ile sağlayacakları faydalar;

Profesyonel bir outsource kullanımı ile birlikte ulaşacaklarınız;

pluscom

Pluscom Footer Galeri
Hakkımızda
Pluscom Footer Galeri
Outbound (Dış Arama)
Pluscom Footer Galeri
Inbound (Gelen Çağrılar)

müşterilerimizin ihtiyaçlarına
uygun çözümler
sunmaktayız.

Pluscom Footer Galeri
Hizmetler
Pluscom Footer Galeri
Pluscom'da Çalışmak
Pluscom Footer Galeri
İletişim