Çağrı alarak veya çağrı yaparak çağrı merkezi hizmeti, telekom, finans, turizm, otomotiv, yapı, medya, kamu sektörü gibi çeşitli sektörlerin müşteri hizmetleri; organizasyon, satış pazarlama ve kampanya faaliyetlerini ilgili teknoloji ve yazılımları kullanarak direkt ya da alt yüklenici müşterilere iletmek için belirlenen hedefler doğrultusunda yasal şartlara, şartnamelere uygun olarak, ulusal ve uluslararası standartlarda ve uygunluk çerçevesinde gerçekleştirmek.
Müşterinin talepleri doğrultusunda ihtiyaçlarına en uygun şekilde cevap vermek, sürekli müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşteriden gelen her türlü şikayeti değerlendirmek, müşteriyi bilgilendirmek ve sonuçlandırdıktan sonra müşteriye iletmek, bu doğrultuda şeffaf, erişebilir, objektif, gizlilik kuralları içerisinde ve adil şekilde değerlendirme yapmayı taahhüt etmektedir. Sektörle ilgili teknolojik gelişmeleri takip ederken en uygun fiyat, en iyi kalite ve istenilen sürelerde taahhüt edilen hizmetlerin yasa ve mevzuat şartlarına da uygun biçimde müşterilerimize teminini sağlamak.
Sektörle ilgili teknolojik gelişmeler sürekli takip edilerek, en yüksek kalitede ve belirlenen sürelerde, hizmetlerin yasa ve mevzuat şartlarına uygun biçimde temini sağlanmak.
Hizmet verilen müşterilerin, kurumsal müşterilerin varoluş nedeni olduğu bilinci ile, müşteri memnuniyeti hedeflemek, süreçler, çalışanlar ve teknoloji ile buna odaklanılarak çalışmak.
Her proses, süreç ilgili taraflar ile paylaşmak, etkili ve verimli işletmek, gözden geçirmek ve sürekli iyileştirilmeyi sağlamak.
Kalite yönetim sistemi hedeflerimiz doğrultusunda, çalışanların ve tüm süreçlerin sürekli gelişimini ve sürekli iyileştirmesini sağlamak, her türlü bilgi, beceri ve donanımı zamanında ve etkin bir şekilde çalışanlara kazandırarak, şirket güvenilirliğimizi artırmak.
Kaynaklarımızı en etkin biçimde kullanmak, hizmet kalitemizi sürekli arttırmak.
Her biri şirketin en değerli varlığı olan çalışanlarımız adına hedeflerini bilen, gayret gösteren ve takım çalışması anlayışına sahip olmalarını sağlamak, kişisel gelişimlerini desteklemek ve verimliliklerini arttırmak amacıyla gerekli eğitim faaliyetleri düzenlemek ve devamlılığı sağlamak.
PLUSCOM Yönetimi bu kalite politikasını tüm çalışanlarına ileteceğini ve anlaşılmasını sağlayacağını, kalite sistemlerinin sürekliliğini ve gelişimini destekleyeceğini, proses bazında risk analizlerini belirlediğini ve kalite yönetim sistemlerinin şartlarına uyacağını taahhüt eder.
müşterilerimizin ihtiyaçlarına
uygun çözümler
sunmaktayız.