Outsourcing; asıl işi çağrı merkezi işletmeciliği olmayan kurumların, bu ihtiyaçlarının tamamını veya bir kısmını, bu hizmet ve altyapıyı sunan profesyonel şirketlerden hizmet almasıdır.
Küreselleşme ve teknolojideki hızlı gelişmelerin etkisindeki şirketlerin, yoğun rekabet ortamında ayakta kalabilmek amacıyla ihtiyaç duydukları hız, esneklik ve maliyet avantajını, kendi ana işlerinin dışındaki hizmetleri o konuda uzman firmalardan temin ederek sağlamasıdır.
En temel başlıklar ile markaların outsource kullanımı ile sağlayacakları faydalar;
- Zaman ve eforlarını kendi ana iş alanına odaklamak ve bu sayede markanın gelişimini ve rekabette önde olmasını sağlamak,
- Ana şirkette birçok nedenden ötürü sağlayamadığı esnekliğe ve hıza kavuşmak, maliyet avantajı sağlamak,
- Yatırım gerekliliği olmadan, denetlenebilir ve kontrol edilebilir profesyonel hizmet tederik etmek.
Profesyonel bir outsource kullanımı ile birlikte ulaşacaklarınız;
- Belirlediğiniz performans ve hizmet kriterlerine göre insan kaynağı, süreç ve teknoloji yönetimi, sizin için en doğru şekilde entegre edilir.
- Müşteri memnuniyeti ve sadakat artışı sağlar.
- İletişim somut sonuçlarla raporlanabilir.
- Şikayetlerin çözüm sürelerini düşürür.
- Son kullanıcılardan bilgi akışını sağlar.
- Satışa doğrudan ve dolaylı katkıda bulunur.
- Pazarlama faaliyetlerinin etkinliğini artırır.
- Pazarlama faaliyetlerinin ölçümü için araçlar sunar.
- İlk kontakta çözüm oranı artar.
- Teknoloji sayesinde personel ihtiyacı azaltır.
- Analitik CRM’e girdi sağlar.
- Rekabet avantajı sağlar.
- Proaktif uygulamalara katkıda bulunur.
- Müşteri bilgileri güncellenir ve merkezileşir.
- Kampanyaların etkinliğini artırır.
- Kriz zamanlarında etkin bilgi merkezi rolü oynar.